torsdag 28 oktober 2010

Jag längtar till advent!

Igår var det glöggpremiär på Backastrand - Blossas Lingon som var supergod....ja nu är min favorit Blossa Cognac men man kan inte få allt ....
(när ska ni packa upp glöggen systemet?) Nyåkers godaste pepparkakor......
Och snart ska man leta efter alla ljus och sladdar för att inte tala om skarvdosor som spårlöst försvunnit. Men det blir så mysigt med alla stjärnor och ljusstakar.


Min absoluta favorit!
Tänk att en skum tomte från cloetta kan rymma så mycket julmys?

And the king of christmas är inte Jesus, Tomten eller Arne Weise utan Peter Jöback vad vore juletid utan hans fantastiska julskiva som jag till vissas skräck redan spelat sönder en cd och är inne på min andra.......

Nej det luktar jul helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar