måndag 21 juni 2010

Ny fasad på g.......

Ja nu är södersidans höga höjder målade. Nu vet jag vad skräck luktar - visste inte att jag var höjdrädd förräns nu. Om ni visste vad jag har tyckt synd om mig själv när jag klättrat upp på det näst högsta med burk och penslar. Men jag fixade det!!! Det allra högsta fixade Anders åt oss - Tack! Hade jag fått gått upp där utan räcke hade jag fortfarande stel av skräck varit kvar där....Nu har min Pappa brutit bort fasaden från sovrumsdelen ovanför garaget. Vi trodde vi skulle foga i lite sprickor och fixa till.....men när Micke började att skrapa lite följde halva brädan med. Som en termitattack. Om någon är religiös så ska jag bespara ordföljden...men den var både kreativ och nybanande.... Naturligtvis har min man hamnat tillbaka i jag-vill-flytta-hålet. Men imorgon ska dom nymålade bräderna spikas på.....och vi bor kvar en stund till......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar