fredag 19 februari 2010

Fick en utmaning på mailen så här kommer svaren


1. Hur gammal är du om fem år?

48

2. Vem var den sista du träffade?

Anders en arbetskamrat

3. Hur lång är du?

178 cm.

4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Farsan

5. Vem ringde du senast?

Micke.

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?

Ha en bra dag kram till min äldsta dotter

7. Vad är dagens planer?

Jobba, packa och kolla vädret hur det blir imorgon då vi åker till trysil...

8. Föredrar du att ringa eller sms?

Lika trevligt båda två.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?

Mina föräldrar är gifta.

10. När såg du din mamma senast?

För två dagar sedan när vi lämnade Busan där.

11. Vilken ögonfärg har du?

Blågrå.

13. Har du någon gång hittat en katt?

Jag hittade ju Busan fast jag letade ju också....

14. Vilken är din favoritplats?

Skiathos åker gärna tillbaka

15. Vilken plats föredrar du minst?

En plats utan kärlek...eller hemma hos svärmor kan man skriva så? Ganska likvärdigt.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

På skidsemester med min familj.

17. Vad skrämde dig som barn?

Ensamhet

18. Vem fick dig att skratta sist?

Michael

19. Är du för ung för att äga vinylskivor?

Nejdå. Har alla vinylskivor kvar. Men dåförtiden hette de LP skivor.

20. Har du stationär eller bärbar dator?

Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder?

Gillar nattlinne...

22. Hur många kuddar har du i sängen?

Två och Micke

23. Hur många landskap har du bott i?

Ett i Värmland vill jag bo

24. Har du någon gång spytt på fyllan?

Nej??? Men det var en evighet sen...

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Barfota är skönt.

26. Är du social?

Ja

27. Vilken är din favoritglass?

Nogger

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?

Resa långt bort, med familjen.

29. Tycker du om kinamat?

Det är helt okej men thaimat bättre

30. Tycker du om kaffe?

ja.

31. Vad dricker du till frukost?

Vatten eller juice

.32. Sover du på någon särskild sida?

Nej jag kastar mig runt

33. Kan du spela poker?

Ja.

34. Tycker du om att mysa?

Beror på med vem.

35. Är du en beroendemänniska?

Det är alla människor. Det är en mänsklig sida att vara beroende av andra människor. Annars skulle vi inte överleva.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Nä? Men jag skulle gärna lära känna...

37. Vill du ha barn?

Jag har redan två prinsessor och är nöjd

VILKET LÅNGT FRÅGEFORMULÄR!!!

38. Kan du några andra språk än svenska?

Engelska, franska, tyska.

39.Har du någonsin åkt ambulans?

Ja. två gånger på tre dagar

40. Föredrar du havet eller en pool?

Det beror på om jag ska bada, vilken årstid det är, och hur kallt det är... ska jag bara njuta av det vackra - så blir det havet förstås.

41. Vad spenderar du helst pengar på?

Resor om det blir något över

42. Äger du dyra smycken?

Nä men jag fick en jättefin ring av Micke för några år sedan

.43. När känner du dig lycklig?

Mina lyckligaste stunder är tillsammans med familjen eller vänner.

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?

En skinkmacka och kaffe på jobbet

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Jag har många roliga kompisar svårt att välja men en som jag inte känner är Jim Carrey

.46. Välj ett ärr på din kropp?

Ja. Jag har valt.

47. Vad har du för ringsignal?

en irriterande som busvisslar och skriker Taxi!

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?

Ja, mina första skor.

49. Flirtar du mycket?

Nej. Jag har gjort mitt val... ;o)

50. Vart togs din profilbild för din blogg?

I bersån

51. Kan du byta olja på bilen?

Det kan jag nog. Men jag behöver inte... :o) Å det är jag tacksam för.

52. Har du fått fortkörningsböter?

Nej.

53. Vilken var den senaste bok du läste?

Anne Holt 1222 över havet

54. Läser du dagstidningen?

japp jobbar på en...

55. Prenumererar du på någon veckotidning?

nej

56. Dansar du i bilen?

vad är detta för frågor??? nej men jag sjunger??

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?

Megapol

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Vad jag ska göra på jobbet innan jag tar semester

59. När var du i kyrkan senast?

halvår sedan minst

60. Vilka personer utmanar du?

Mina bloggläsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar