onsdag 28 april 2010

H J Ä L P T Ä V L I N G !


Ja det är mycket festligheter på Backastrand framöver dom närmsta 5 veckorna. Födelsedagar (har jag under kontroll) men konfirmation och student - HJÄLP!
Behöver hjälp med vad jag ska bjuda på - önskemål :

Festligt
Smidigt
Kunna förbereda så det är bara att ta fram
Täffa goa vänner och Inte vara utarbetad och hålögd
(jag brukar bli på dåligt humör när jag är stressad ni förstår problemet....)
Budget vill få mycket för pengarna
Någon som har bra förslag/ recept på god mat att bjuda på?

kan tänka mig smörgåsttårta en av tillfällena.

.....maila mig på marie.taxen@telia.com
Jag kommer att dela med mig av förslag jag får här på Backastrand. Kanske det kan bli en liten röstning?
Vinst förutom all uppskattning blir en fika i solskenet avec moi på ett mysigt café.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar