måndag 2 maj 2011

Min födelsedag nostalgi

Dagen började med skönsång och paket på sängen och fortsatte med massor av hyllningar, jag är verkligen rik på vänner tack! Kvällen spenderades hemma hos mina föräldrar och dom hade scannat gamla bilder till mig.....här kommer några....det bjuder jag på.....
Pappa och jag på promenad
Tidigt en skidtalang
Älskar fortfarande inte kalasbyxor....dom kliar fortfarande....

Mysig fika på väg på semester
Tomas Jacobsson jag och Katarina Eriksson nu Granberg
Första klass i mitten som vanligt....
70 tal behövs det sägas mer
 
När vi plockade jordgubbar med våra grannar Nordqvist


Alla barn skulle lära sig att spela blockflöjt

...som senare till min familjs skräck byttes mot fiol......

Åttiotalets stora lugg

Kvällens plankstek

Kvällens dessert rabarberpaj inte en smula kvar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar