söndag 19 juni 2011

Helgen på Backastrand !

 Min pappa fyller 70 år idag - GRATTIS!
Firandet började redan i fredags med alla hans syskon och fortsatte med vänner på lördagen och avslutades med en lunch med bara familjen i lugn och ro. Denna efterrätt överraskades han med.....väldigt gott! Mina barn som inte tror vi har någon släkt kommer att få träffa alla då vi i fredags bestämde att försöka få till en familjefest med alla på pappas sida i höst/vinter ca 50 stycken.
Kusiner jag kommer att ringa så hjälps vi åt så att det blir kul.....
Sedan har jag jobbat med mina tavlor.
Det är så kul och jag håller på att förbereda en del som kommer att vara med på Hyttdagen i Granbergsdal den 3 juli. Jag har också fixat en facebooksida för Micke & Murre
I hyttboa Granbergsdal och på Karlskoga Wärdshus finns mina tavlor till försäljning,
det känns jättekul hur min lilla hobby har utvecklats.
Äntligen har jag hittat något som min kreativitet får utlopp för. SKönt tycker herr Backa då hittar jag inte på så många projekt hemma....Han håller på att måla räcket till altanen.......han funderar på vad vi tänkte på när vi byggde det för 8 år sedan.....vi är ganska överens om att aspekten att det skulle vara jobbigt att måla vägdes inte in.....Måla måla måla regna regna regna.....men han är duktig Herr Backa!

1 kommentar:

  1. Jag vill ha tre stycken "jag tror på sommaren-tavlor" NUUUUUU!!!!!! Dessa är ett måste till gå-bort-present- i sommar. Hur många har du på lager???
    Hälsa pappa att han ser inte dag ut äldre än sist vi sågs, :-)).
    Kramen Marie...och jag vill veta om tavlorna!
    / Veronica

    SvaraRadera