onsdag 27 januari 2010

Mitt traderafynd har kommit


Jag budade på 4 muggar och två djupa tallrikar i fredags. Vi har mattallrikar sedan tidigare i Rörstrands Swedish Grace Sand. Så jag fick 4 muggar utan öra och två djupa tallrikar för 440 kronor med frakt. Tallrikarna kostar nya 169:-/st dom ser helt oanvända ut så jag är nöjd. Betalade i lördags och igår kom dom med posten - jättefina. Nu ska jag försöka köpa fler muggar i olika färger utan öra i denna sort. Har ni några hör av er.....Nu har jag lagt ut Kristallglas som vi aldrig använt får se hur det går, det har iallafall kommit några bud. Det är smidigt att sälja med tradera och kan man bli av med några hyllvärmare så är det kanon. Så om ni kommer och fikar hos mig är chansen stor att det blir i mina nya muggar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar