söndag 22 april 2012

Besök hos Jullan !


 
 Lördagen tillbringades i Linköping där Julia bor nu. Herr Backa hittade en affär med hans favoritkakor Walkers shortbread en mördegskaka från skottland. Det inhandlades och vi trodde att vi skulle få något gott till kaffet ...men icke,,,,,,Mike only.....
 Till lunch premiäråt jag på subway mitt val var en oregano/parmesan baguette
 med teriyakkikyckling och grönsaker mums!
 Alice tog grillad kyckling
 Julia samma som mig
 och herr Backa en specialare med extra allt tror jag....
Sedan vart det en tur till Cloetta förståss
Kul att kolla hur gammal man är...ja vilka godisar man känner igen genom tiderna.
Sedan till Julias studentrum där hennes hjärta slöt upp.
Kvällen avslutades med middag på greken som är min favorit kolgrillat kött och fantastisk tsatsiki.
Tack Julia för en härlig dag i Linkan !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar