onsdag 25 april 2012

Vill ha den den o den.....

 Äntligen har jag bestämt mig..ja bestämt mig för en le Creuset gryta det gjorde jag redan för ett år sedan. Men varför finns den i så många fina färger ? Ett tag var jag inne på grön...sedan pendlade det över till turkos. Turkos är fin...eller blir jag trött på färgen ? fundera fundera.....igen grön är ju fin och nu finns en mörkblå som var himla snygg eller röd? fundera fundera......Lena på Önska nu har din jobbigaste kund  bestämt sig för en röd och hämtat den...nu vart du nog förvånad? Familjen i helgen blir det gryta!
 I helgen när jag var i Linköping hittade jag dessa från Rice snygga va ?
Jag älskar färger och prickar....
 Psst....jag fyller ju alldeles snart.......
Åhhh dom här muggarna från Jelly Bean.............
VILL HA.........DEN DEN O DEN.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar