tisdag 7 juni 2011

Hur gjorde tandféen hos er?

alltså bara grejen med tandfé kommer jag överhuvudtaget inte ihåg var det kom ifrån. När jag var liten la man tanden i ett glas och på morgonen var den utbytt mot en peng. Men när våra barn var små av någon anledning jag inte kan komma ihåg lade barnen tanden i ett glas vatten och ställde in i kylskåpet. Jag vet..... hur knäppt är det egentligen .......det är inte så att den behöver hållas kall direkt? Hur tänkte vi? Men peng fick dom när dom rusade upp ur sängen och direkt till kylskåpet....??? Alice berättade ikväll att hon behövde pengar och hittade en vit sten som var väldigt lik en tand målade en röd prick på den så att det såg ut som lite blod.....och cashade in en tia......kreativt får jag säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar